سنگ های قدیمی و زینتی

سنگ های قدیمی و زینتی

سنگ های قدیمی و زینتی

سنگ های قدیمی و زینتی

آزمون بین المللی آیلتس را بیشتر بشناسید و با انواع آن آشنا شوید

اگر آیلتس یکی از گزینه های رسمی آزمون زبان انگلیسی شما است، در اینجا چند واقعیت مهم را که باید در مورد امتحان بدانید آورده شده است. ما به شما توصیه می کنیم به موقع خود را از تمام گزینه های موجود مطلع کنید.

ممکن است بپرسید آزمون آیلتس چیست. آیلتس سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی یک امتحان رسمی رسمی معتبر انگلیسی در سراسر جهان است. آیلتس توسط شورای بریتانیا، آی دی پی آیلتس استرالیا و ارزیابی زبان انگلیسی کمبریج اداره می شود. هدف آن ارزیابی سطح انگلیسی افرادی است که از آن استفاده می کنند. این یکی از پذیرفته ترین امتحانات انگلیسی توسط مؤسسات آموزش عالی برای تایید مهارت زبان انگلیسی است. به منظور کسب نمره لازم به دایلو مراجعه نمایید.

انواع آیلتس دو نوع آیلتس وجود دارد که عمومی و علمی هستند. عمومی امتحانی است که اگر هدف شما مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان به دلایل کار یا آموزش باشد باید امتحان کنید. اگرچه آیلتس آکادمیک برای شما گزینه بهتری خواهد بود، قصد شما این است که در یک کشور انگلیسی زبان تحصیل کنید، به خصوص اگر این یک برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد باشد.

بخش های صحبت کردن و گوش دادن در هر دو امتحان یکسان است، اما بخش های نوشتن و خواندن با متن هایی که باید بخوانید متفاوت است و مقاله هایی که باید در آیلتس عمومی بنویسید بیشتر مربوط به موضوعات زندگی روزمره است، در حالی که موارد دیگر. در آیلتس آکادمیک در مورد مباحث تحلیلی بیشتر است.

نوع انگلیسی در آیلتس شاید شما این اسطوره را شنیده باشید که آیلتس یک آزمون انگلیسی انگلیسی است. اما اگر تصمیم به شرکت در این دوره گرفتید، باید بدانید که آیلتس یک آزمون بین المللی است. از این رو در طی بخش های مختلف با طیف گسترده ای از لهجه های انگلیسی مانند انگلیسی آمریکایی، بریتیش، استرالیایی و نیوزلندی سروکار خواهید داشت.

اگر به ایلتس به کمک بیشتری نیاز دارید، دوره های با کیفیت را در نظر بگیرید تا موفقیت خود را در آزمون انجام دهید.

بخش های آیلتس سطح مهارت زبان انگلیسی شما را در چهار مهارت سنجش می کند که متشکل از گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن است. بخش لیسنینگ دارای چهار بخش و در کل 40 سؤال است که در طی آن شما باید به چهار مکالمه و مونولوگ گوش دهید و یکبار که هر رکورد به پایان رسید، باید در مورد آنچه گوش کرده اید به برخی سؤالات پاسخ دهید.

در طول بخش ریدینگ، شما باید به 40 سوال پاسخ دهید. بسته به نوع آیلتس شما باید بین 3 تا 5 قطعه را بخوانید. در آیلتس آکادمیک، 3 متن طولانی از کتاب ها و مجلات دانشگاهی را خواهید خواند، در حالی که در آیلتس عمومی تا 5 متن کوتاه که از روزنامه ها و سایر منابع خبری گرفته شده است می خوانید.

در بخش رایتینگ 60 دقیقه فرصت دارید که دو متن را بنویسید. در آیلتس آکادمیک ابتدا باید متنی را تهیه کنید که خلاصه اطلاعات یک نموداریا جدول است که به شما داده می شود پس مجبورید مقاله ای بنویسید در آیلتس جنرال ابتدا باید نامه ای را برای توضیح وضعیت یا درخواست اطلاعات بنویسید و سپس مجبور خواهید بود مقاله ای بنویسید.

بخش اسپیکینگ دارای سه بخش است. در بخش اول، شما باید در مورد خود و موضوعاتی که با آن ها ارتباط دارید صحبت کنید. پس از آن در بخش دوم بخش، شما باید به برخی از سؤالات در مورد یک موضوع خاص پاسخ دهید که برای شما سؤال خواهد شد. سرانجام  در بخش سوم، شما یک بحث کلی در مورد موضوع قسمت دوم خواهید داشت. ذکر این نکته حائز اهمیت است که این بخش از ایلتس بر خلاف بخش صحبت کردن سایر امتحانات انگلیسی به صورت حضوری با کنکور صورت می گیرد.

چگونه برای نوشتن مقاله IELTS آماده شویم؟ هرچه زودتر تمرین نوشتن مقاله را شروع کنید. روزانه یک نمونه سوال بگیرید و جواب خود را بنویسید. معلمی را پیدا کنید که شما را در این تمرین راهنمایی کند و شما را از اشتباهاتی که در نوشتن مرتکب شده اید آگاه کنید. نمونه های مقاله را بصورت آنلاین جستجو کنید. وقتی می بینید که چگونه یک مقاله مناسب به نظر می رسد فرموله کردن پاسخ برای شما ساده تر خواهد بود.

از ابزارهای آنلاین استفاده کنید که به شما در بررسی دستور زبان و املا کمک می کند. همینگوی برنامه ، گرامرلی ، بعد از مهلت  و تنها معدودی هستند که می توانند به شما کمک کنند رایج ترین اشتباهاتی که مرتکب می شوید را شناسایی کنید. تمام کلمات و عبارات جدیدی را که در مقاله های نمونه می خوانید بنویسید. با این روش واژگان خود را از طریق دوره تمرین بهبود می بخشید.

برای بخش 1 از بخش نوشتن باید حداقل 150 کلمه بنویسید و حداقل 250 کلمه. شما برای هر دو تسک یک ساعت وقت می گیرید، بنابراین تقریبا 20 دقیقه برای قسمت اول و 40 دقیقه برای قسمت دوم صرف کنید. هر بار که تمرین می کنید ، سعی کنید در آن بازه های زمانی بنویسید. از استفاده از ساختارهای پیچیده گرامر نترسید. مربی شما به شما خواهد گفت که آیا از آنها به درستی استفاده می کنید ، و با تمرین به مهارت های خود اطمینان بیشتری می دهید.

نکات مفید در امتحان نوشتن ایلتس قبل از نوشتن پاسخ خود، کار را با دقت بخوانید. اطمینان حاصل کنید که سوال را درک کرده اید. از خود بپرسید مبحث چیست؟ هر جمله ای که می نویسید باید مربوط به آن باشد. چند دقیقه وقت بگذارید تا خلاصه ای بنویسید که نقطه نظر اصلی شما و یک ایده در هر پاراگراف را تعریف می کند. طرح کلی به شما کمک می کند تا مقاله ای متمرکز بنویسید.

با روشی واضح و متمرکز بنویسید. سعی کنید جملات خود را کوتاه و ساده نگه دارید. با این حال شما باید از زبان خیلی ساده و معمولی و همچنین عبارات غیررسمی بپرهیزید. ممکن است این سؤال چنان چشمگیر به نظر برسد که شما را در هنگام نوشتن مقاله به آن پاسخ دهید. بهتر است از این کار خودداری کنید و به قول خودتان بنویسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.